:)

:)

26 maja 2014

Mama...czyli najpiekniejsze slowo wypowiadane z ust dziecka !!!



"Mamo, mami, mamusiu" - obojętnie w jakiej postaci, zdrobniale czy poprostu mamo... lecz gdy to słowo wypowiada Twoje dziecko, a Pawełek robi już to świadomie, to dla matki nie ma nic piękniejszego. Proste słowo, a ile znaczy, jakie jest ważne i dla dziecka i dla mamy - to najpiękniejsze słowo świata jakie mama może usłyszeń od dziecka, które uczy się mówić - potem będzie zapewne mamusiu Kocham Cię - co spowoduję, że słowo "mama" nabierze jeszcze bardziej emocjonalnego znaczenia :)

Dla mnie dzisiejszy Dzień Mamy (wolę go tak nazywać, bo jakoś Dzień Matki brzmi dziwnie?!) to podwójne Święto, bo dziś Mój Synek Pawełek - Prezencik Mamusi kończy 1,5 Roczku <3 więc świętujemy razem - czego chcieć więcej :)



Mama - to ona wstaje do mnie w nocy, żeby mnie uspokoić, gdy płacze,
Mama - to ona nosi mnie na rękach i przytula, kiedy sobie nie radzę,
Mama - to ona dała mi życie i wychowuje (razem z tatą oczywiście),
Mama - to przy niej czuje się bezpieczny, kochany, potrzebny, najwspanialszy,
Mama - to ona mi pieluchy zmienia i nie narzeka, że już po raz setny mnie przebiera,
Mama - to ona się ze mną bawi, buduje wieże, babki z piasku,
Mama - to ona mnie rozśmiesza, udaje zwiarzaki, uczy, pociesza,
Mama - to ona kocha bezwarunkowo i ta Miłość jest czymś najwspanialszym na świecie,
Mamo dziękuje Ci za to, że jesteś !!! - Pawełek





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz