:)

:)

8 lutego 2014

2013 - cd... od czerwca do grudnia...

Czerwiec, lipiec, sierpień... czyli Wakacje 2013
Oczywiście pierwsze Nasze Wakacje :) ale i powrót mamusi do pracy :(
Lato w tym roku było przepiękne, słoneczne i ciepłe, można było dużo czasu spędzać na dworze. Przerzuciliśmy się więc na spacerówkę, bo Pawełek już pewnie siedział i było mu tak wygodniej podziwiać świat :)
Była też pierwsza kąpiel w basenie, wycieczki, pikniki, grille to co zwykle robi się latem, no i przede wszystkim, to co było najważniejsze dla mnie - to zacząłem raczkować, czyli mamusia już mi nie mówiła, gdzie mam być tylko na czterech zasuwałem tam gdzie chciałem :)


Wrzesień, październik, listopad...no i grudzień...
Najważniejszym dniem był 26.11.2013 czyli Roczek Pawełka <3 Jego święto, goście, tort z pierwszą świeczką, prezenty :) Ajjj no tak tak to już się pamięta :) Tort w zebrę Zou z dmuchnięciem świeczki tak łatwo nie było, bo Pawełek bardzo chciał jej dotknąć ;) były balony, serpentyny i czapeczki, wesoło, bajecznie i kolorowo...

...Dla Pawełka...
Idzie misio, idzie konik, małpka, piesek no i słonik.
Wszyscy razem z balonami z najlepszymi życzeniami.
Bo to dzień radosny wielce – masz już jeden roczek więcej!


A potem była Gwiazdka, prezenty, choinka, Mikołaj, którego poznałem w końcu i się wcale nie bałem... To tak w dużym skrócie opowiedziałem Wam Mój Pierwszy, ale jakże ważny Roczek ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz