:)

:)

10 września 2014

Delfinoterapia...czyli szansa i pomoc dla Dawidka Spałek

Nasz Przyjaciel Dawidek ma szansę wyjechać na Delfinoterapię, która jest dla Niego kolejną szansą oraz krokiem do lepszej i łatwiejszej przyszłości.

Delfinoterapia polega na zabawie, pływaniu w wodzie z delfinkami wraz z fizjoterapeutą, jest to pewna forma rehabilitacji podobna do dogoterapii (terapia z psem) czy hipoterapii (terapia z koniem).
...Więc dlaczego nie spróbować również i tej formy terapii zwłaszcza, że Dawidek ma podawane komórki macierzyste, które mają za zadanie pomóc mu w ukierunkowaniu jego mózgu i ciała do lepszej sprawności.

O Dawidku możecie poczytać KLIK TUTAJ i na bieżąco śledzić jego codzienność, która jest zupełnie inna niż większości dzieci...

Koszt takiego wyjazdu na Delfinoterapię wynosi ok. 22 tyś dlatego Dawidek ma do Nas ogromną prośbę:
"Chciałem wszystkich poprosić o szansę :) Kolejną szansę na lepszą przyszłość :) :*
Jak pewnie większość z Was wie, urodziłem się o dużo za wcześnie, bo w 22 tygodniu...
Niestety mój mózg i cały układ nerwowy nie działają jak trzeba, a że nikt mądry nie wymyślił na Pana Mózga lekarstwa musimy próbować różnych sposobów, żebym mógł lepiej funkcjonować...
Oprócz komórek macierzystych chcemy spróbować kolejnej terapii, jest to delfinoterapia :)
Delfinki mają podobno takie magiczne dziubki przez które wpuszczają takie magiczne ultra dźwięki prosto do mojego mózgu... ;)
Proszę pomóżcie mi spełnić marzenia :)
Niestety koszt całego pobytu na takiej delfinoterapii jest ogromny, bo ponad 22 000 zł ... :(

Proszę Was o dowolne wpłaty na konto Fundacji Radosny Promyk.

Fundacja Radosny Promyk
ul.Wolności 262
41-800 Zabrze

46 2490 0005 0000 4530 6186 5951 (Alior Bank)

WAŻNE!!! Tytułem: Dawid Spałek"




Dawidku my napewno Ci pomożemy i dorzucimy się do zbiórki na Delfinki !!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz