:)

:)

9 września 2014

Siatkówka...czyli kibicujemy biało-czerwonym !!!

Polska biało-czerwoni...
W górę serca to Polska wygra mecz...
Czy ostatni... ostatni...

Kibice siatkówki znają te przyśpiewki, a czemu o tym pisze, bo Polska jest gospodarzem Mistrzostw Świata w Piłce Siatkowej 2014, które aktualnie trwają :)


A żeby było jeszcze ciekawiej, to idzie nam WSPANIALE !!! Wychodzimy z grupy na pierwszym miejscu bez straty seta i z kompletem punktów !!! Jeeeeeee

Jestem kibicem, uwielbiam oglądać występy Polaków, a zwłaszcza siatkówkę. Pasją do sportu zarazili mnie Moi Rodzice i ja chcę zarazić ją Mojego Synka - narazie jest to wspólne kibicowanie i póki co podoba mu się strasznie :)

Razem kibicowaliśmy piłkarzom na Mistrzostwach Świata w Brazylii, potem byliśmy na trasie Tour Te Polonge, a teraz kibicujemy siatkarzom. Pawełek zachwycony, ma swoją koszulkę i razem kibicujemy jeeeeee !!!


Uważam, że jest to fajna forma wspólnej zabawy, spędzania czasu razem z dzieckiem i uczy też w pewnym sensie poszanowania. Pawełek jest jeszcze za mały, nie ogląda meczu przez TV, bo to nie o to chodzi... chodzi o to by pokazać dziecku jak fajną zabawą jest kibicowanie, śpiewanie piosenek, wznoszenie okrzyków, chodzenie w podobnych koszulkach. Pawełek strasznie się cieszy i woła: "Mamuś jaaaa" i pokazując na koszulkę - najpierw swoją potem moją i tak wkólko :)

Tak więc w górę serca i trzymamy kciuki za Polków - zaczynamy kolejną fazę rozgrywek - 2 Runda i oby do finału :) !!! Jeeeeeeeeeeeee

Klik klik Tutaj więcej o Mistrzostwach Świata Polska 2014


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz